Mijn leven was mijn enige ECHTE LEERSCHOOL!

Ik heb mijn ganse schooltijd gewoon gezien en beleefd als verloren tijd. De essentiële levenslessen daar hebben zelfs leraren geen kennis van, laat staan dat ze er iets over zouden weten.
Ja, kennen en weten zijn ECHT geen synoniemen! Er zijn cruciale dingen die scholen niet onderwijzen.

Bijvoorbeeld: financiële vrijheid. Als je naar school gaat, dan denk je dat je wordt voorbereid op het LEVEN. Vergeet het eeuwig. Laat ons eerlijk zijn. Je komt uit het middelbaar onderwijs, en het maakt geen fluit uit of dit MET of ZONDER staatspapier is, ben je dan klaar voor het leven in de maatschappij? Ik denk het niet want er bestaan belangrijke dingen om heerlijk en vrij te kunnen leven die je nooit zijn geleerd.

Eigenlijk komt het erop neer dat je geen flikker leert op school. De rijksten op aarde hebben nooit een school afgemaakt en miljardenbedrijven opgebouwd. Neem Edison. Kon amper lezen of schrijven na drie maand school. En, dat is de basis. De rest is falen, opstaan en opnieuw beginnen. FALEN? Ja, natuurlijk. Denkt u echt dat hij per direct de gloeilamp heeft uitgevonden? Het lukte hem pas tijdens de 1015e keer. Weet u wat dit wil zeggen? Dat hij 1014 keer FAALDE! Dat staat haaks op hetgeen het onderwijs u aan hersenspoeling meegeeft. Daar staat falen gelijk aan slechte punten en straf, slechte rapporten en kwade ouders! Ze timmeren het van de eerste dag in je kop dat je NIET MAG FALEN! Geloof me, dat is contraproductief en heeft niets met educatie te maken. Als je iets leert om je weten op te bouwen heb je het recht te falen. Zelfs zo dikwijls als het nodig is om je kennis om te zetten in WETEN! Want, wat je weet hoeft nooit meer te veranderen. Wat je weet zal altijd hetzelfde blijven omdat het WERKT zonder haperen.

De basis voor middelbaar en vooral HET HOGERE onderwijs

Hoe investeer ik mijn geld? Hoe creëer ik cashflow? Dat zou onderwezen moeten worden maar leraren weten dat zelf niet. Wat wil je dan eigenlijk van hen kunnen leren? Wat wil je van mensen kunnen leren die zelf de basis van hun eigen leven niet onder de knie hebben?

Weet u wat de 3 belangrijkste spijtige keuzes zijn die mensen hebben gemaakt? Met wie ze getrouwd zijn, de baan die ze hebben gekozen en hun gevolgd onderwijs. Natuurlijk, van degene waarmee je bent getrouwd daar kun je van scheiden, je baan kun je veranderen maar je opleiding die raak je nooit meer kwijt! Het komt erop neer dat onderwijs verspilling is van iedereen zijn tijd en van belastinggeld!

Het onderwijs is opgezet om iedereen ARM te houden. En niet alleen over wat WETEN betreft. Vooral over wat de WERKELIJKE LEEFWERELD aan inhoud te bieden heeft. Dat komt omdat leraren dat zelf niet weten en 95% van hen niet eens beseft dat ze FAKE zijn.

Eigenlijk is het simpel. Het moment dat je in loondienst gaat, ga je denken als een arbeider of bediende! Dat is het moment dat je je loon accepteert en je hersenen stoppen met denken. En, dat is een valstrik!

Elke ondernemer werkt feitelijk voor niets! Zolang je ‘honger’ hebt blijf je denken. Het schoolsysteem leert je hoe je een arbeider of bediende moet zijn. En vergeet niet dat is EXACT hetzelfde als een arts, een advocaat, deurwaarder en al die zogenaamde universitair getinte ‘vrije’ beroepen.

In school leer je NIETS over geld! Daarom zullen armen ons altijd omringen. Want, arm zijn en blijven, zit tussen je oren! Je hoort de ‘losers’ het zeggen. Ik zal wat voorbeelden geven.
“Ik kan het niet betalen.”
“Ik kan dat niet!”
Als ze dit soort uitspraken gebruiken, hebben ze al verloren. Ze WORDEN wat ze zeggen. En dat is de reden waarom het gros van de mensen arm blijft. Daarbij moet je rijk zijn of worden zelf invullen. Je hoeft geen miljonair of miljardair te zijn om ‘rijk’ te zijn.

Oh ja, en dan heb je de laatste ‘uitspraak’ van de losers. “Ik heb geen tijd.”
Maar alle uitspraken zijn UITVLUCHTEN.
“Ik ben te moe,” is ook zo’n uitspraak!

Je moet van alle uitspraken VRAGEN maken.
‘Hoe kan ik het betalen.”
“Hoe kan ik dat of dat aanpakken.”
“Hoe kan ik tijd maken.”
Elke vraag opent je geest. Het verplicht je tot denken.

Vele mensen zitten thuis en kunnen de eindjes niet of nauwelijks aan elkaar knopen. Ze hebben continue problemen met geld. En dan kun je toch geen blij leven leiden? Zelfs als ze veel geld verdienen doen ze niet graag wat ze op dat moment doen. Dat zijn dingen die je geleerd hebt. Je superego werd geleerd om een baan te vinden of een auto te kopen. Ook negatieve gedachten ‘je zult nooit rijk zijn’, of ‘alle rijken zijn slecht’ en dat soort zaken stoppen ECHT DENKEN!

Armoede wordt doorgegeven. Ouders geven het door aan hun kroost. Ook middenklasse wordt in gezinnen doorgegeven. En dat blijft totdat je je MINDSET verandert. Dan ga je beseffen dat geld niet helpt. We zien dat bij mensen die de loterij winnen en bij mensen die echt veel geld verdienen. Ze verdienen meer geld en hebben dan NOG dezelfde problemen. En dat komt omdat ze geleerd hebben om arm te zijn. Als je arm bent, zul je altijd arm zijn.

Ik weet dat velen het niet WILLEN begrijpen, maar dat maakt het niet minder waar! Hun geld verdwijnt als sneeuw voor de zon. Kijk naar de meeste voetballers en wielrenners. Ze verdienen miljoenen. Maar na vijf jaar gestopt te zijn hebben ze geen fluit meer van alle ooit verdiende miljoenen. Ze hebben geleerd om arm te zijn. We spreken over 65% die na vijf jaar volledig failliet zijn! En dat komt omdat ze uit arme gezinnen komen.

Scholen geven geen realiteit mee. Er is geen goed en er is geen fout. Scholing maakt mensen wijs dat ze geen fouten mogen maken. Dat ze altijd het goede moeten doen. Dat is onrealistisch. Alles in de wereld fluctueert. Dat is ook zo voor positief en negatief. Positief is goed en negatief is fout ‘gedrag’ of een ‘foute’ beleving van hetgeen je in de greep heeft. Maar feitelijk is het een afrekening. Mensen leren iets positief uit een negatieve periode of gebeurtenis in hun leven.

Het komt erop neer dat de gemiddelde mens arm is omdat hij of zij nooit gefaald heeft. Ze hebben alles doorheen het leven op een veilige manier gespeeld. Ze hebben geen enkele fout gemaakt zoals het verplichte onderwijs hen heeft geleerd. Anders uitgedrukt in mensentaal. Arme mensen hebben NIETS GELEERD in al die tijd. En dat is de reden waarom het schoolsysteem feitelijk fundamenteel corrupt is, zoals zoveel in onze samenleving omdat alles voor de gemiddelde mens is gebaseerd op schoolse ervaringen. Verplicht onderwijs is ANTI-EDUCATIE!

Door te falen leer je iets produceren. Iets toevoegen van waarde aan de maatschappij. En, dat leer je niet op school. Een school zal je opleiden tot slaaf van de maatschappij. Want je zult altijd de volle pot aan belastingen moeten betalen terwijl bedrijven een belastingtarief kunnen afdwingen via corrupte politici. Vele grote bedrijven in België betalen geen tot zeer weinig belastingen vergeleken met de percentages die de belastingdienst van arbeiders en bedienden hun lonen steelt elke maand.
Het probleem met rijk worden is, dat hebzuchtige mensen NIETS produceren! Dus dringt de vraag zich op hoe het kan dat bijvoorbeeld banken zo ‘rijk’ zijn? Een bank en een verzekeringsmaatschappij, de financiële industrie in zijn geheel, produceert NIETS! HELEMAAL NIETS!
Drugdealers produceren niets en hun kopers ook niet, want zij stelen hun geld bij elkaar. Iedereen die NIETS produceert in en voor de maatschappij is VOLLEDIG OVERBODIG.
Dat is natuurlijk een heel andere kijk op zaken. (Banken, zoals alle andere nietsnutten, handelen in en met bloedgeld)

De meeste leraren zijn FEITELIJK onethisch. Ze brengen ‘vakken’ over die ze zelf nooit hebben uitgevoerd. Hoe kun je nu van een leraar die niets weet over zijn vak een vak leren? Want leraren voeren de vakken zelf nooit uit in de praktijk. Dus ze kunnen een leerling vanuit de praktijk GEEN kennis bijbrengen. Ze herkauwen wat ze zelf van een veredelde schoenpoetser hebben geleerd. NIETS DUS! Leraren in het onderwijs zijn mensen die gewoon een zeer goed beschermde job willen. Een job die uitzicht geeft op een ruim pensioen! En hiervoor willen ze alles onderwijzen. En dat alles is juist datgene waar ze geen jota verstand van hebben. Want, ze weten niet wat ze onderwijzen.

Daarom moeten we na scholing ook niet denken dat we kennis hebben of iets weten. Met een idioot staatspapiertje kom je nergens. Het zegt gewoon op wat voor kennisniveau je staat en dat je dermate gehersenspoeld bent. Het bedrijf is verplicht je alles aan te leren wat werkelijk met het vak heeft te maken! Want je hebt iets ‘geleerd’ van een leraar die zelf niet doet wat hij onderwijst en dus ook geen jota weet over hetgeen je MOET weten om in de maatschappij te kunnen slagen.
Een ECHTE leraar doet elke dag wat hij je onderwijst. En, deze mensen kom je niet op scholen tegen maar in de praktijk. Scholen zijn instituten die onze kinderen alleen maar ZWAKKER maken.
Een schoolse leraar kan je niet meegeven wat je in het echte (zaken)leven nodig hebt. Ze hebben de attributen niet om hun leerlingen een bredere maatschappelijke blik te geven die bij het vak hoort dat ze onderwijzen omdat ze zelf nooit iets met dat vak hebben gedaan.

Het onderwijssysteem levert mensen af die vinden dat je geld aan de armen moet geven. Echter dat is een groot probleem omdat zulke maatregelen nog meer armen creëren. Je moet hen leren om te kunnen overleven in onze maatschappij. Je kunt het in beeldspraak omzetten.

Als je één iemand een vis geeft dan zijn er binnen de kortste tijden ontzettend veel mensen die ook een vis willen krijgen. Maar als je hen leert vissen, dan is het niet nodig om met volle manden met vis te slepen omdat ze nu hun eigen vis kunnen vangen.

Scholen leveren mensen af die zitten vastgeroest in een stramien dat ze niet DURVEN doorbreken omdat ze geleerd hebben geen fouten te maken. We moeten breken met zulke vaste patronen. Het zijn juist deze vaste patronen waardoor we niet vooruit komen in ons leven en in de maatschappij.
WE MOETEN VERANDEREN! In denken, leven, beleven en doen! En, dat is nu juist wat scholen ons NIET leren! Eigenlijk leren ze ons exact het tegenovergestelde. En zo komt het dat de gemiddelde persoon arm is en arm blijft. Ze spelen op ‘safe’. Ze spelen zo erg op ‘safe’ dat ze geen enkele fout durven maken zoals hen dat is geleerd op school.
En daarom leren ze niets van het leven in de maatschappij. Ze leren niet omdat je in de maatschappij niets kunt leren als je geen fouten maakt. Daarom is ons schoolsysteem feitelijk fundamenteel compleet CORRUPT!

Ik kan u uit deze door verplicht onderwijs aangeleverde COMFORTZONE halen!

U leren wat u moet doen om VRIJ te zijn van zorgen en slavernij!